O67 | iCollege | KIT FIS VŠE Praha | iinfo

pátek 17. února 2012

Videa z včerejšího TEDx Cinema

Včerejší večer TEDx Cinema — co myslíte? Mně jako videožokejovi se líbil, ale asi nejsem ten pravý, kdo to může posoudit. Tímhle vtípkem z xkcd jsme začali. Myslím, že je pro TED trochu příznačný.


Tady jsou odkazy na promítané přednášky.

1. Samuel Harris: Věda má odpověď na morální otázky
2. Lesley Hazleton: O čtení Koránu
3. Arianna Huffington: Cesta k úspěchu? Více spánku
4. Alain de Botton: Vlídnější, laskavější filozofie úspěchu
5. Stacey Kramer: Nejlepší dar, jaký jsem kdy přežila

A tohle jsem prý já :)


2 komentáře:

  1. Kdybych mohl hlasovat o rozšíření DDD, tj. z krátkého postřehu udělat delší článek, hlasuji pro výběr na TEDx. Bohužel jsem nemohl být a komentář k těmto videím mě zajímá - chybí mi nit, proč právě tato pětice. Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. v oku jsem byl a libilo se. dokonce az tak, ze jsem byl hodne nastvany, kdyz jsem prisel domu se zamerem koupit si listek do archy a zjistil jsem, ze jsem prisel po s krizom po funuse : ). trochu me zklamalo, ze se nerozjela diskuse, ale sam jsem usta neotevrel, takze nemozno kverulovat.

    co se tyka vyberu prednasek, subjektivne bych rekl, ze kdyby si de botton s huffington vymenili sve pozice, slo to od nejlepsiho dolu. harris a hazleton byli fantasticti/obzoryotvirajici (k tem bych se asi sam neproklikal), de botton s huffington rikali veci, ktere jsem uz slysel, de botton je ale - nutno rici - vyborne zabalil a podal. to posledni video bylo trochu mimo meritka, osobne mi to prislo prilis showbizove/slzopudne a nejak jsem to v kontextu vyberu tech videi ze zacatku uplne "nepochopil".

    ale este jednou: vyborne straveny vecer, diky za to. uz jsem hledal na strankach tedxprague nejaky feed, ktery by me upozornil na dalsi kolo, lec zatim neuspesne.

    OdpovědětVymazat