Hodnota návštěvnosti webu zhruba odpovídá hodnotě zdrojů vynaložených k jejímu získání.Tak se táže Marek a je to zajímavá otázka. Moje provizorní odpověď: ne, není to pravda. Vhodnou volbou prostředků a dovedností lze dosáhnout pákového efektu a za málo (v peněžním i nepeněžním vyjádření) získat hodně. Jiná věc je, že často je tomu právě naopak.
Příklady: Návštěvnost získaná lacinými SEO triky má nízkou hodnotu. Návštěvnost získaná kvalitním jednorázově vytvořeným obsahem má střední hodnotu. Návštěvnost získaná dlouhodobým budováním značky má vysokou hodnotu.
Dává to smysl? Sám nevím, protože to má mezery. Co třeba návštěvnost z vyhledavačů získaná drahou PPC reklamou?
Ale je to málo promyšlená odpověď na (možná) málo promyšlenou otázku.
A stejně mě hlavně zajímá, zda mi tento link zvedne návštěvnost...