Zajímáte se přibližně o totéž co já? Dejte si svou denní dávku. ssssss
O67 | iCollege | KIT FIS VŠE Praha | iinfo
neděle 8. ledna 2012
T-Mobile chce 15 000 Kč za data po zákazníkovi, který má neomezený datový tarif
Matouš Petráň aka @matesola popisuje na G+ nepříjemnou příhodu: T-Mobile po něm chce přes 15 000 Kč za mobilní data, Matouš si je jist, že je utratit nemohl (především proto, že má tarif obsahující neomezený datový přenos). Dokonce i v tak očividném případě ale nemusí být jednoduché dokázat, že chyba je na straně operátora (zejména kdyby se Matouš stal obětí nějakého podvodu typu klonované SIM). Nepoměr sil mezi zákazníkem a telekomunikační společností je vždy a všude drtivý. Držím Matoušovi palce a jsem zvědav, jak se to bude vyvíjet dál.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Petře ahoj,
OdpovědětVymazatvlastně ve finále nemůžu T-Mobile nepochválit. Jednání vstřícné, rozumné a promptní. Celý zádrhel vznikl na pobočce, kde jsem kývnul na nabídku abych si změnil svůj předpotopní Internet+ (699,-/m bez dph 2gb FUP) na Internet Premium (499,-/m bez dph 2gb)
Klučinovi na pobočce se povedlo starý zrušit a nový neaktivovat. Takže já jel data za plnou cenu. Vše OK a s bonus řešením spokojenost.
Kdyby půl hodiny po ukončení celé legrace nazavolali a nechtěli po mě dalších 17 000,- (vnitrpodniková komunikační minela), tak za jedna.
Matouš
Sláva, tak to má být. Blahopřání Matoušovi a pochvala pro T-Mobile.
OdpovědětVymazat