O67 | iCollege | KIT FIS VŠE Praha | iinfo

neděle 8. ledna 2012

T-Mobile chce 15 000 Kč za data po zákazníkovi, který má neomezený datový tarif

Matouš Petráň aka @matesola popisuje na G+ nepříjemnou příhodu: T-Mobile po něm chce přes 15 000 Kč za mobilní data, Matouš si je jist, že je utratit nemohl (především proto, že má tarif obsahující neomezený datový přenos). Dokonce i v tak očividném případě ale nemusí být jednoduché dokázat, že chyba je na straně operátora (zejména kdyby se Matouš stal obětí nějakého podvodu typu klonované SIM). Nepoměr sil mezi zákazníkem a telekomunikační společností je vždy a všude drtivý. Držím Matoušovi palce a jsem zvědav, jak se to bude vyvíjet dál.

2 komentáře:

  1. Petře ahoj,

    vlastně ve finále nemůžu T-Mobile nepochválit. Jednání vstřícné, rozumné a promptní. Celý zádrhel vznikl na pobočce, kde jsem kývnul na nabídku abych si změnil svůj předpotopní Internet+ (699,-/m bez dph 2gb FUP) na Internet Premium (499,-/m bez dph 2gb)
    Klučinovi na pobočce se povedlo starý zrušit a nový neaktivovat. Takže já jel data za plnou cenu. Vše OK a s bonus řešením spokojenost.

    Kdyby půl hodiny po ukončení celé legrace nazavolali a nechtěli po mě dalších 17 000,- (vnitrpodniková komunikační minela), tak za jedna.

    Matouš

    OdpovědětVymazat
  2. Sláva, tak to má být. Blahopřání Matoušovi a pochvala pro T-Mobile.

    OdpovědětVymazat