O67 | iCollege | KIT FIS VŠE Praha | iinfo

čtvrtek 28. června 2012

Kruh se uzavřel

Logické vyústění jednoho projektu. Aneb: nenávist není program :)
Sere mě to, ale poslední dobou mě sere 1000 věcí, co mě serou. Sere mě to například proto, že přišlo léto a zas tolik věcí mě teď nesere (resp. sere, ale jedná se o věci, o kterých tu prostě psát nemůžu). Neříkám, že se ze mě stal nějakej smradlavej hipízák, co má sluníčkovou náladu, i když je mínus dvacet pod nulou, to vůbec ne. Ale na druhou stranu teď nejsem v úplný nenávisti.
Achjo Bitch: 1000 věcí, co mě serou (na stejnojmenném blogu)

3 komentáře:

  1. Kruh se neuzavřel. Blog měl dva autory, já píšu dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Stejně byla Achjo Bitch poslední dobou nějaká vyšťavená:)

    OdpovědětVymazat
  3. "Nenávist není program" - to sedí. Ono je to asi dost těžký být programově nasranej a takto to v sobě přiživovat. Teda na mně by se to IMHO dost podepsalo.

    OdpovědětVymazat