O67 | iCollege | KIT FIS VŠE Praha | iinfo

neděle 19. února 2012

Michal Kašpárek prodává e-průvodce Brnem

Nenapsal jsem to od stolu. Chodil jsem Brnem, ochutnával, utrácel, ptal se, hádal se, přemlouval, fotil, párkrát si zkazil břicho a jednou do rána škytal.

Nikdo mě neuplatil, nenakrmil, neošatil ani jinak nepodmázl za to, aby se o jeho podniku v průvodci psalo. Není to reklamní leták, je to novinářské dílo.

Knížku si můžete stáhnout během několika sekund. Užívejte si ji jak chcete:
  • Dostanete soubor PDF, který si můžete prohlížet na jakémkoliv počítači nebo snadno vytisknout.
  • Dostanete soubor MOBI, který si můžete nahrát do své čtečky Kindle. Při čtení vám v něm nebudou zavazet obrázky.
  • Dostanete soubor EPUB, po kterém si můžete šudlat v chytrém telefonu.
Žádný z nich není zkriplený protipirátskou ochranou. Věřím ve vaši slušnost, proto vám nechci komplikovat život.
Koupil jsem tu knížku bez váhání, a to z několika důvodů.

Michala Kašpárka neznám osobně, ale sleduju, jak píše, a líbí se mi to. Když někdo umí psát, je skoro jedno, o čem — můžete se spolehnout, že to bude zajímavé. Lidé, kteří dovedou psát, si nevybírají špatná témata. Přesněji řečeno, žádná špatná témata nejsou, jsou jen špatní autoři.

Brno není žádná moje vášeň, ale poznat druhé největší město Česka by člověk měl. Obzvlášť když žije v tom prvním v pořadí a je tudíž automaticky postižen slepotou. Michal Kašpárek o svém Brnu píše pravidelně, má ho promyšlené, tím jsem si předem jist.

Způsob prodeje knihy je sympatický a profesionální. Odpovídá mým představám o tom, jak by se to mělo s e-knihami dělat. Není to jediný možný model, asi by ani nebyl vhodný vždy, ale tady se hodí. Cena je velice rozumná: 84 korun, platí se PayPalem.

Michal Kašpárek, poznejBrno.cz: Průvodce místy, která nenajdete v průvodcích

3 komentáře: